Omschrijving

Het onderzoek is in 2023 al gestart. Er zijn verschillende mogelijkheden om te chatten met de gemeente. In 2024 worden de inwoners gevraagd of er ook behoefte is aan de mogelijkheid om te chatten met de gemeente  (chatbot of live chat).

Inhoud (voortgang)

G

De behoeftepeiling van de inwoners willen we combineren met de klanttevredenheidsmeting Telefonie. Daarin wordt de inwoner gevraagd hoe tevreden hij is over het (telefonisch) contact met de gemeente. Als laatste vraag kan daarin opgenomen worden of er behoefte is aan een chatfunctie en of men daar gebruik van zou maken. Zodra deze tevredenheidsmeting gereed is, kan deze vraag uitgezet worden. 

Inhoud (behorende bij boekwerk)

2e Tussentijdse rapportage 2024

Planning (Voortgang)

G

Dit onderzoek wordt meenemen in het programma Dienstverlening. 

Planning (behorende bij boekwerk)

2e Tussentijdse rapportage 2024

Financiën (voortgang)

G

De kosten passen binnen het budget.

Financiën (behorende bij boekwerk)

2e Tussentijdse rapportage 2024